Løvbjerg lancerer banebrydende 'Ja tak'-tiltag i samtlige butikker
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/107895458.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=2048&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=1536&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=495&accessToken=b7a3d1ecc51dc6fc5e854736f631bdc6b04d509441964f4ac54ee42a40262c23)
'Ja tak'-tilbud er blevet hyperpopulære blandt danske dagligvarekæder.
Særligt Spar-kæden har i årevis hævet sin omsætning betragteligt gennem de oftest Facebook-annoncerede tilbud på dagligvarer.
Men nu følger Løvbjerg-kæden - med sine 17 butikker - trop med et initiativ, der er en nyskabelse i dansk dagligvarehandel. Det mener kæden i hvert fald selv.
Ifølge Løvbjerg er man nemlig "de første og eneste i Danmark", der har søsat en såkaldt multichannel-løsning til bestilling af 'Ja tak'-tilbud, både online og i butikken.
Det skriver Løvbjerg på LinkedIn.
Hidtil har det kun ladet sig gøre med internetadgang og en tilknyttet Facebook-profil, men nu, understreger Løvbjerg, er 'Ja tak'-tilbud "tilgængelige for alle".
På de nye maskiner kan man således bestille Løvbjerg-butikkernes "Ja tak"-tilbud i selve butikken - og afhente dem samme sted, oplyser Løvbjerg.
RetailNews har rakt ud til Løvbjerg-koncernen for en uddybning af kædens nyeste tiltag. Det er dog ikke lykkes inden denne artikels deadline.
Artiklen er en del af temaet Historien i detaljen.